FANDOM

„Nu am vrut să îi înrăutățesc condiția, i-am spus că nu conta dacă linia Reacredință se oprea la mine - indiferent de ce spunea tatăl meu - dar Astoria, ea nu voia un copil pentru a duce mai departe numele Reacredință, pentru puritatea sângelui sau pentru glorie, ci pentru noi. Copilul nostru, Scorpius, s-a născut... a fost cea mai bună zi din viețile noastre, deși a slăbit-o considerabil pe Astoria. Ne-am ascuns, doar noi trei. Voiam să îi mențin puterea... și așa au început zvonurile.”
- Draco vorbind cu Harry despre durerea și fericirea pe care a cauzat-o nașterea lui Scorpius.
Scorpius Hyperion Reacredință (n. 2006) este un vrăjitor cu sânge pur, fiul Astoriei și al lui Draco Reacredință. Acesta a devenit elev la Hogwarts în 2017 și este coleg de clasă cu Albus Potter și Rose Granger-Weasley. Scorpius s-a împrietenit rapid cu Albus, prietenie ce va deveni foarte puternică în scurt timp. Acesta a avut de suferit datorită zvonului potrivit căruia Scorpius era fiul secret al Lordului Cap-de-Mort și nu al lui Draco Reacredință.

Also on FANDOM

Random Wiki