FANDOM

Ţintat Maghiar

Ţintat Maghiar

Dar îţi spun un lucru, nu-l invidiez pe cel căruia o să-i pice acest Ţintat Maghiar. E ceva de speriat. Partea din spate e la fel de periculoasă ca şi cea din faţă.
— Charlie Weasley despre prima probă a Turnirului celor trei vrăjitori.

Ţintatul Maghiar este un dragon nativ din Ungaria, şi este considerat cea mai periculoasă specie de dragon. Are solzi negri şi o coadă cu spini de culoarea bronzului. Are ochi de culoare galbenă cu pupile verticale. Flăcările aruncate de el pot ajunge până la distanţa de patruzeci de metri. Ţintatul mănâncă tot ce e viu, în special oameni, oi şi capre. Ouăle sale sunt de culoarea gri-granit, iar găoacea lor are o greutate imensă.

Turnirul celor trei vrăjitori din 1994 Edit

În Turnirul celor trei vrăjitori din anul 1994, prima probă consta în a fura oul de aur din cuibul unui dragon. Harry avea să-l înfrunte pe cel mai feroce dintre ei, şi anume Ţintatul Maghiar. Folosind vraja Accio, Harry îşi cheamă mătura sa „Fulger” şi o foloseşte pentru a îndepărta dragonul de cuibul cu ouă, astfel încât să-l poată lua pe cel de aur.
Ţintatul Maghiar în timpul primei probe a Turnirului

Ţintatul Maghiar în timpul primei probe a Turnirul celor trei vrăjitori.

În culise Edit

  • Când se gândea că trebuie să invite pe cineva la Balul de Crăciun, Harry ar fi preferat să se lupte din nou cu Ţintatul.
  • În 1997, Romilda Vane a întrebat-o pe Ginny dacă e adevărat că Harry are un Hipogrif tatuat pe piept. Ginny îi răspunde că are un Ţintat Maghiar, considerând că este mai masculin”.

Apariţii Edit

  • Harry Potter şi Pocalul de Foc (Prima apariţie)
  • Harry Potter şi Pocalul de Foc (film)
  • Harry Potter şi Pocalul de Foc (joc video)
  • Harry Potter şi Prinţul Semipur (film)

Note şi referinţe Edit

  1. Harry Potter şi Pocalul de Foc - Capitolul 19 (Ţintatul Maghiar)
  2. Harry Potter şi Pocalul de Foc - Capitolul 20 (Prima Probă)

Also on FANDOM

Random Wiki